معایب کیف پول لجر
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

کیف سخت افزاری لجر در سه مدل کیف پول نانو اس ( Nano S)، کیف پول نانو ایکس (Nano x) و کیف پول نانو اس پلاس (Nano S Plus) ارائه می شود.

هر سه کیف پول ترکیبی از یک عنصر امن و یک سیستم عامل اختصاصی هستند که به شکل ویژه ای از دارایی های ارز دیجیتالی شما محافظت می کنند. معرفی انواع کیف پول لجر Ledger در حال حاضر، سه نوع کیف پول سرد از طریق لجر در دسترس است که هر سه نوع به شکل دستگاه یو اس بی می باشند و استانداردهای امنیتی یکسانی دارند. شما می توانید عملکردهای مختلفی مانند اجرای برنامه های شخص ثالث یا ارسال و دریافت بیت کوین از زنجیره های بلوکی را بر روی این دستگاه ها انجام دهید. نسل های مختلف ولت لجر همگی از یک عبارت بازیابی 24 کلمه ای پشتیبانی می کنند. چنانچه دستگاه حاوی کلید خصوصی شما دزدیده شد، می توانید از این عبارت 24 کلمه ای برای دسترسی به ارزهای دیجیتالی خود استفاده کنید.

کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S)

شرکت لجر در سال 2016، اولین کیف پول دیجیتالی خود یعنی لجر نانو اس را معرفی کرد. کیف پول سخت افزاری Nano S از طریق یک تراشه امن و یک سیستم عامل  اختصاصی سطح بالایی از امنیت را برای شما فراهم می کند. این کیف پول که توسط یکی از شرکت های معتبر و بزرگ پشتیبانی می شود امکان کنترل کلیدهای خصوصی شما را فراهم می سازد. شما می توانید بیش از 1100 ارز دیجیتال و توکن را در لجر نانو اس ذخیره کنید که از این بین 23 ارز دیجیتال مستقیما توسط خود لجر و بقیه توسط برنامه های شخص ثالت پشتیبانی می شوند.

معایب کیف پول لجر

 معایب کیف پول لجر اولاً، برخلاف کیف پول‌های نرم افزاری، Nano Ledger S رایگان نیست. اگر خرید کیف پول لجر را مستقیماً از وب سایت کیف پول لجر انجام دهید، هزینه آن در حدود 59 یورو خواهد بود. اگرچه ممکن است بتوانید آن را از خرده فروش دیگری (مانند آمازون) ارزان‌تر دریافت کنید، اما انجام این کار را توصیه نمی‌کنیم. دلیل این امر این است که شما نمی‌توانید تضمین کنید که فروشنده ویروسی را در دستگاه سخت افزاری نصب نکرده است، تا به این ترتیب بتواند به کیف پول شما دسترسی داشته باشد. همیشه مستقیماً از تولید کننده رسمی خرید کنید. عیب دیگر عدم راحتی کار با آن است. وقتی نوبت به ارسال ارز برای شخص دیگری می‌رسد، باید Nano Ledger S  خود را به دستگاه کامپیوتر خود وصل کنید. با انجام این کار، باید شماره پین ​​خود را وارد کنید. این کار بسیار سخت‌تر از استفاده از کیف پول نرم افزاری است، زیرا برای انتقال وجه زمان و تلاش بیشتری لازم است. همچنین باید در نظر داشته باشید که کیف پول لجر نسبت به برخی از کیف پول‌های نرم افزاری موجود، کاربر پسند نیست.

هنگام استفاده از هرگونه کیف پول خارجی، مطمئن شوید که همه برنامه‌های دیگر را بسته باشید. اگر Ledger Live همچنان در پس زمینه اجرا شود، ممکن است در اجرای برنامه‌ها تداخل ایجاد شود. شما می‌توانید لیست کامل دارایی‌های رمزنگاری شده پشتیبانی شده را در ramzital بررسی کنید. علامت گذاری در ستون Ledger Live به این معنی است که می‌توانید دارایی رمزنگاری را در Ledger Live مدیریت کنید. اگر دارایی رمزنگاری در Ledger Live پشتیبانی نشود، در ستون کیف پول‌های سازگار میتوانید از لینک‌های معرفی شده برای استفاده به عنوان کیف پول خارجی استفاده کنید. پس از راه‌اندازی ledger live مراحل زیر را دنبال کنید: کیف پول لجر روی دکمه دریافت در پانل سمت چپ یا در بالای صفحه کلیک کنید. برای انتخاب حساب دریافت دارایی‌های رمزنگاری شده، از لیست کشویی استفاده کنید یا آن را تایپ کرده و روی ادامه کلیک کنید. Ledger Nano S خود را متصل کرده و با وارد کردن رمز آن را باز کنید، طبق دستورالعمل برنامه را باز کرده و روی ادامه کلیک کنید. دستورالعمل‌های روی صفحه را بخوانید و برای ایجاد آدرس دریافت در دستگاه خود روی ادامه کلیک کنید. تأیید کنید که نشانی نشان داده شده در صفحه شما همان نشانی نشان داده شده در Ledger Live است. برای تأیید کل آدرس، دکمه سمت راست را فشار دهید. اگر آدرس‌ها یکسان هستند، برای تأیید هر دو دکمه را فشار دهید. برای کپی کردن آدرس و اشتراک آن با فرستنده معامله، روی دکمه Copy در نرم افزار Ledger Live کلیک کنید. با دقت بررسی کنید که آدرس پس از کپی و جایگذاری آن تغییر نمی‌کند. پس از تأیید آدرس یا تأیید معامله، می‌توانید با خیال راحت کیف پول سخت افزار خود را قطع کنید. دارایی‌های رمزنگاری در شبکه بلاکچین به صورت خودکار به آدرس تولید شده توسط دستگاه شما منتقل می‌شوند، هیچ چیز از نظر فیزیکی به دستگاه شما ارسال نمی‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: